Training

Training Marketing Automation

  • Datum: in overleg
  • Tijd: 4 uur
  • Info: Verdiepende training marketing automation
  • Locatie: Entrada 121, 1114 AA Amsterdam
  • Prijs: € 395 inclusief lunch of borrel en handouts
Marketing automation training met klant

Marketing automation is hot. Veel marketeers realiseren zich echter onvoldoende dat marketing automation geen doel is, maar een tool. In deze marketing automation workshop leer je hoe je met marketing automation de salesfunnel van je bedrijf inzichtelijk kunt maken, en kunt optimaliseren.

Na de training kan je de waarde van marketing automation voor het sales en marketing team aantonen. Je hebt inzicht in de marketing- en salesprocessen die je binnen jouw bedrijf kunt automatiseren en in best practices die je op je eigen leads kunt toepassen.

In deze training leer je:

  • Welke digitale processen je in je organisatie kunt automatiseren
  • Wat de relatie tussen content marketing en marketing automation is
  • Wat lead nurturing is
  • Hoe lead nurturing de kwaliteit van je leads verbetert
  • Hoe een marketing automation tool het lead nurturing proces ondersteunt
  • Wat lead scoring is en hoe je een lead scoring model maakt
  • Hoe je een business case voor een marketing automation implementatie maakt

Wil je deelnemen aan de marketing automation training?

Wil je leren hoe je met marketing automation de productiviteit van je marketing en sales teams verhoogt? Meld je dan aan via onderstaand formulier.

Voor wie is deze training?

  • Marketing managers
  • Digital marketing managers
  • Marketing professionals

Duur

De marketing automation training duurt een dagdeel en is inclusief een aansluitende lunch of borrel.

Tarief

€395 per persoon, inclusief lunch, borrel en handouts.

Voor deze training geldt een maximum van 4 deelnemers.