Training datagedreven content marketing.

    Content marketing workshop

    Training datagedreven content marketing

    Datum in overleg
    Ongeveer 4 uur
    Verdiepende training datagedreven content marketing
    Entrada 121, 1114 AA Amsterdam
    € 395 inclusief lunch of borrel en handouts

    Het toverwoord binnen moderne content marketing is data. Data over zoekgedrag, data over content types en data over conversiepaden kunnen inzichtelijk maken wat de ideale journey van jouw doelgroep is. Deze inzichten kunnen je helpen om te bepalen welke content je moet maken als je wilt dat mensen op je website converteren.

    Tijdens deze training leer je:

    • Welke soorten data beschikbaar zijn voor analyse en wat voor soort conclusies je daaruit kan trekken
    • Wat het verschil is tussen kwalitatieve data en kwantitatieve data
    • Hoe je buyer persona's creëert die kwalitatieve input bieden voor je contentplan
    • Hoe je kwantitatief data onderzoek doet
    • Hoe je de data vertaalt naar een data gedreven contentplan

    Na de training heb je inzicht in verschillende databronnen voor jouw organisatie die je kunnen helpen om relevante content te produceren. Je hebt inzicht in het proces van analyse tot contentstrategie.

    Wil je deelnemen aan de training datagedreven content marketing?

    Wil je leren hoe je op basis van data een effectief content marketing plan maakt? Meld je dan aan via onderstaand formulier.

    Voor wie is deze training?

    • Marketing manager
    • Digital marketing manager
    • Marketing professional

    Duur 

    De content marketing training duurt een dagdeel en is inclusief een aansluitende lunch of borrel.

    Tarief

    €395 per persoon, inclusief lunch of borrel en handouts.

    Voor deze training geldt een maximum van 4 deelnemers.

    Schrijf je in