Lead generatie

Maak leads van anonieme websitebezoekers

Leadgeneratie

Onze inbound marketing benadering voor leadgeneratie zorgt ervoor dat je website zo is ingericht dat anonieme websitebezoekers  omgezet worden in voor jou bekende contacten. Dit levert je organisatie een constante stroom van leads op. 

Wij kijken regelmatig naar elk onderdeel en aspect van de buyer journey om leadgeneratie op die manier voortdurend te kunnen verbeteren.

Calls to action

Het helpen van potentiële kopers om de informatie te vinden die zij zoeken, is de eerste stap van leadgeneratie.

We ontwikkelen calls to action voor elke fase van de buyer journey waar je potentiële koper zich in bevindt, en we kijken continue naar de plaatsing hiervan op je website. Dit zorgt ervoor dat bezoekers altijd de meest waardevolle content kunnen bekijken vanaf elke locatie op je site.

Landingspagina’s

Landingspagina’s zijn essentieel voor conversie. Het maakt het verschil tussen een anonieme bezoeker op je website en een voor jou bekende lead.

Wij maken landingspagina’s die niet alleen de best practices volgen, maar die jouw content laten opvallen. We maken de weg naar conversie zo gemakkelijk mogelijk waardoor je jouw conversiepercentage maximaliseert.  

Formulieren

Onze aanpak op gebied van formulieren richt zich op twee dingen - progressieve profilering en effectieve segmentatie.

Ten eerste zorgen we voor een duidelijke strategie om je doelgroep op een juiste manier te segmenteren. Ten tweede maken we gebruik van zogenaamde ‘slimme’  formulieren. Wanneer een terugkerende lead op jouw website nieuwe content wilt bekijken, krijgt hij een ander soort formulier om in te vullen waardoor je nog meer informatie verzamelt van deze (al bekende) lead.

Gegevensgebruik voor constante verbetering

Het toenemend resultaat is een van de grootste voordelen van inbound marketing. Door prestaties constant tegen het licht aan te houden, sturen wij bij waar nodig en zorgen we ervoor dat de resultaten in de loop der tijd blijven toenemen.

Wij nemen elke maand de tijd om de data, geleverd door ons marketing automationsysteem, te bekijken om vervolgens slimme aanpassingen te doen van bestaande marketingactiviteiten. Gebruik maken van deze data zal er dus altijd voor zorgen dat je de juiste informatie hebt om de juiste beslissingen te maken.

Schrijf je in voor onze updates