Casestudy Xtandit

Xtandit heeft zich de laatste 25 jaar hard ontwikkeld van kopieermachine leverancier naar business partner van Xerox. De specialisatie van Xtandit ligt in het optimaliseren van documentprocessen en het beheer van de printomgevingen van hun klanten.                                                                                                                                                                                                           Xtandit wilde groeien en daarom gingen ze op zoek naar:                 
  • Een aanpak voor marketing om meer online prospects te genereren en te converteren naar warme leads voor het sales team
  • Een nieuwe data-gedreven aanpak die draait om het delen van kennis
  • Een partner die Xtandit’s marketingafdeling kan bijstaan met up-to-date kennis en capaciteit


De inbound marketing aanpak bleek succesvol voor Xtandit.

Sinds ze met een inbound aanpak aan de slag gegaan zijn hebben ze de volgende resultaten behaald:

  • Stijging van 44% in organic traffic
  • Stijging van 59% in website traffic
  • Stijging van 100% in aantal gekwalificeerde leads via de nieuwe inbound methode
  • 1700 nieuwe contacten
  • Stijging van 132% in opportunities

Download de casestudy en lees hoe Xtandit samen met WINNRS deze resultaten behaald heeft.

Winnrs-xtandit-cover-mockup-inbound-marketing.jpg

Vul het formulier in om jouw exemplaar te downloaden.

DOWNLOAD DE CASE