Leadgeneratie

    Leadgeneratie

    Leadgeneratie en inbound marketing zorgen voor een continue stroom van potentiële klanten, die op het moment dat ze klaar zijn om te kopen worden overgedragen aan sales. Het is een van de meest kosteneffectieve manieren om gekwalificeerde verkoopleads te realiseren.

    De rol van leadgeneratie in het inbound proces

    Het genereren van gekwalificeerde leads die kunnen worden omgezet in rendabele klantrelaties is een essentieel onderdeel van inbound marketing. Natuurlijk is het zo, dat hoe meer leads je krijgt hoe groter het succes zal zijn. De resultaten worden echter bepaald door de kwaliteit van de leads. Daarom is het inbound marketing proces niet alleen gericht op het genereren van leads, maar juist op het aantrekken van de juiste personen en het wekken van vertrouwen zodat de verkoop gemakkelijker zal verlopen. Hiermee trekken we de juiste doelgroep naar je website en landingspagina’s zodat je een database van geïnteresseerden opbouwt.

    Onze leadgeneratie activiteiten omvatten o.a.

    • Content creatie (blogs, ebooks, white papers, video, social media)
    • Landingspagina's, formulieren, calls-to-action
    • Zoekmachine optimalisatie (seo)
    • Online advertising

    Online Marketing Blog