Essent heeft het domein ‘Comfort in Huis’ geclaimd. De customer journey voor veel van hun producten is vrij lang. De clicks in de beslissingsfase worden duurder en er is veel concurrentie. Essent wilde graag eerder in de customer journey aanwezig zijn bij de consument.
Case Essent
Vraag Essent
Onze strategie
Uitdenken en implementeren van contentplan zodat de consument langer contact heeft op een niet commerciële manier. Dit uiteraard met als doel het bereik en de vindbaarheid in het begin van de journey te vergroten.
De resultaten
- Nieuw blog energie besparen met erg informatieve content over bijvoorbeeld energie, zonnepanelen, isolatie en ventilatie.
- Essent is eerder in de customer journey van de consument in beeld.
- Content is zo waardevol en leuk dat dit proactief gedeeld wordt.
- De bezoekersaantallen op de website zijn toegenomen.
- Dit heeft ook nog eens geleid tot een positiever imago voor Essent.
Laura Derks
Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?
Neem dan vrijblijvend contact op met onze strateeg Tim Bijvank, hij helpt je graag.
Contact