Blogs

GoogleHQ: alles over de nieuwe Google Core update
Virginie - Aug 22

Google core update juni 2019

Begin juni kondigde Google een core update aan. Wat is een Google core update precies en wat zijn de effecten voor websites en bedrijven? Lees hier alles.

Bekijk blog
B2B Lead nurturing door workflow optimalisatie
WINNRS - Jul 4

Workflow optimalisatie voor B2B lead nurturing

Gebruik jij marketing automation? En wil je weten hoe je hier het beste gebruik van kunt maken voor lead nurturing?

Bekijk blog
Table of SEO Factors
Jorique - Jul 2

De belangrijkste Google ranking factoren

Zonder SEO wordt jouw website niet gevonden. Reden genoeg om kritisch te blijven kijken naar SEO en de Google ranking factoren.

Bekijk blog
LinkedIn social platform
Jorique - Jun 3

Relevante leads met Account Based Marketing via LinkedIn

Binnen B2B marketing is het soms een uitdaging om relevante en kwalitatieve leads heel gericht te bereiken.

Bekijk blog
Jorique - Mei 27

Tooltip: Hotjar, inzicht in de bezoekers op je website

Er zijn ontzettend veel tools die je kunt gebruiken. De tooltip van deze maand Hotjar; the fast and visual way to understand your users.

Bekijk blog
Google Search Console update
Judith - Mei 10

Updates van Google Search Console

Google kondigde in mei aan om nieuwe updates door te voeren in de Google Search Console. Maar wat houden deze wijzigingen in?

Bekijk blog
Tooltip: leadgeneratie software en tools
Virginie - Apr 15

Tooltip: Leadinfo. Leadgeneratie software die wél werkt

Niet alle leadgeneratie software werken allemaal even goed. De tooltip van deze maand: Leadinfo, leadgeneratie software die wél werkt.

Bekijk blog
Google searchbar
Virginie - Apr 8

Nieuwe manieren om je experimenten in Google Optimize te beheren en meten

Google voegt nieuwe functies toe aan Google Optimize om je experimenten eenvoudiger te beheren en te meten.

Bekijk blog
Werken aan een slocie b2b database-marketingstrategie
Virginie - Mrt 27

Vijf voordelen van een solide B2B database-marketingstrategie

Database marketing is hot. Maar wat is het precies en welke voordelen heeft database marketing voor jouw bedrijf?

Bekijk blog
Data reportage voor een data gedreven strategie
Judith - Feb 25

De eerste stappen naar een data gedreven strategie

Een data gedreven strategie creëert een wereld aan mogelijkheden. Maar hoe zorg je ervoor dat je écht data gedreven bent?

Bekijk blog
Dashboard Zoekmachine optimalisatie
WINNRS - Nov 26

Verbeter de vindbaarheid van je content door zoekmachine optimalisatie

Hoe zorg je ervoor dat juist jouw content vindbaar wordt, wanneer er dagelijks miljoenen andere blogs worden gepubliceerd?

Bekijk blog
Praktische tips voor het maken van een buyer persona
WINNRS - Nov 19

In 7 stappen een buyer persona maken

Door goed onderzoek te doen naar je klant, ben je als organisatie veel succesvoller. Hier lees je praktische tips om zelf een buyer persona te maken.

Bekijk blog
De buyer persona is het vertrekpunt van een succesvolle inbound marketing strategie
WINNRS - Nov 14

De buyer persona, het vertrekpunt van iedere inbound marketing strategie

Buyer persona's zijn een cruciaal onderdeel van elke vorm van marketing. Eigenlijk het vertrekpunt van iedere inbound marketing strategie.

Bekijk blog
Wanneer je start met inbound marketing is het van belang om aan enkele voorwaarden te voldoen
WINNRS - Nov 7

5 voorwaarden om te starten met inbound marketing

Wil jij inbound marketing inzetten voor meer bezoekers, meer leads en meer klanten? Voordat je van start gaat moet er aan een aantal voorwaarden zijn voldaan.

Bekijk blog
Data driven content marketing: afgestemd op de behoefte en het koopproces van je doelgroep
WINNRS - Sep 7

In 6 stappen naar data driven content marketing

Data-driven content marketing leert je waar je als bedrijf over moet schrijven voor betere vindbaarheid. Geen onderbuikgevoel, content op basis van data.

Bekijk blog
De online marketing strategie is een belangrijke pijler in je marketing aanpak
WINNRS - Sep 7

Waarom een goede online marketing strategie zo belangrijk is

We komen nog maandelijks bedrijven tegen die geen website strategie hebben. Wij leggen je uit waarom een online marketing strategie zo belangrijk is.

Bekijk blog
Succesvolle B2B contentstrategie met o.a. inspirerende en onderscheidende content
WINNRS - Apr 25

In 10 stappen naar een succesvolle contentstrategie

Hoe kan een B2B bedrijf – met alle concurrentie – nog onderscheidende content maken? Met inspirerende content en een goede B2B contentstrategie.

Bekijk blog
Een succesvolle inbound marketing campagne in 9 stappen
WINNRS - Apr 18

Een inbound marketing campagne in 9 stappen

Een belangrijk doel van een inbound marketing campagne is het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads. Zo maak jij je eigen inbound marketing campagne.

Bekijk blog
GDPR
WINNRS - Nov 20

10 praktische tips voor marketeers om zich klaar te stomen voor GDPR

In dit blog daarom een korte samenvatting van GDPR en praktische tips om te voldoen aan de wet. De GDPR in een notendop.

Bekijk blog
9 tips voor een sterke inbound marketing campagne
WINNRS - Sep 5

9 inbound marketing tips - voor een sterke inbound marketing campagne

Een volledige inbound campagne opzetten kan best complex zijn, daarom hebben wij 9 inbound marketing tips voor je op een rij gezet.

Bekijk blog
Buyer persona uitwerken
WINNRS - Aug 31

5 manieren waarop de buyer persona bijdraagt aan het succes van je bedrijf

Buyer persona's zijn de basis van elke inbound marketing strategie. Maar waarom? Hoe dragen buyer persona's bij aan het succes van je bedrijf? Lees er hier meer over.

Bekijk blog
Bij content marketing draait alles om relevant zijn voor je doelgroep
WINNRS - Aug 8

Zorg dat je altijd relevant bent, juist als er geen koopintentie is

Rob van Loenen (Visma Software) is al zes jaar bezig met content marketing en weet wat wel en niet werkt. 'Alles draait om relevant zijn voor je doelgroep.'

Bekijk blog
meer bezoekers met inbound marketing
WINNRS - Jul 27

4 manieren om bezoekers naar je site te trekken met inbound marketing

Met inbound marketing vinden klanten jou doordat je relevante content deelt. Lees hier meer over hoe je bezoekers naar je site trekt met inbound marketing.

Bekijk blog
Op 5 manieren van websitebezoekers leads maken
WINNRS - Jul 27

5 manieren om website bezoekers naar leads te converteren

Het omzetten van je website bezoekers naar leads is belangrijk. Lees hier hoe je op 5 manieren je website bezoekers naar leads converteert.

Bekijk blog
Het verschil tussen inbound en outbound marketing
WINNRS - Jul 26

Inbound marketing en content marketing: wat is het verschil?

Content marketing en inbound marketing draaien beide om het helpen van je doelgroep met relevante en waardevolle content. Maar wat zijn de verschillen?

Bekijk blog
Hoe kies je het juiste inbound marketing bureau?
WINNRS - Jul 18

Hoe kies je het juiste inbound marketing bureau?

Denk je eraan om een inbound marketing bureau in te schakelen? Wij hebben vijf vragen voor je op een rij gezet om alvast over na te denken.

Bekijk blog
De successen en uitdagingen op het gebied van content marketing bij Essent
WINNRS - Jul 12

Interview #5 - Laura Derks van Essent over content marketing

Laura Derks, Online Marketeer van Essent, vertelt over de successen en uitdagingen op het gebied van content marketing. Laat je inspireren.

Bekijk blog
5 tips om content in de consideration fase te verbeteren
WINNRS - Jul 11

5 tips om je consideration content te verbeteren

Moeite met het omzetten van MQL’s naar SQL’s? Gebruik deze tips voor het verbeteren van de content die je in de consideration fase.

Bekijk blog
Verbeter je sales & marketing met lead scoring
WINNRS - Jul 6

Verbeter je sales & marketing met lead scoring

Wat is lead scoring? Hoe verbetert het jouw sales- en marketingsucces? Lead scoring is een puntensysteem dat prospects een bepaalde waarde meegeeft.

Bekijk blog
Content voor beslissers gedurende het B2B aankoopproces
WINNRS - Jun 29

Content voor beslissers gedurende het B2B aankoopproces

Krijgen jouw beslissers wel de juiste content onder ogen? De content die ze helpt op de juiste momenten door het gehele aankoopproces?

Bekijk blog
Content marketing voor IT- en SaaS bedrijven
WINNRS - Jun 28

Waarom content marketing zoveel oplevert voor IT- en SaaS bedrijven

Het online delen van content met een goede strategie kan jouw IT- of SaaS bedrijf veel voordeel opleveren. Lees meer over de kansen met contentmarketing.

Bekijk blog
Goede samenwerking tussen sales en marketing zorgt voor optimale prestaties
WINNRS - Jun 15

5 onderdelen voor succesvolle sales & marketing alignment

Goede samenwerking tussen je sales- en marketingteam zorgt ervoor dat je organisatie optimaal presteert. Lees hier wat de elementen voor succes zijn.

Bekijk blog
De verschillen tussen inbound marketing en outbound marketing
WINNRS - Jun 8

Inbound marketing vs. outbound marketing

Inbound marketing en outbound marketing zijn in de basis twee heel verschillende benaderingen. In dit blog gaan we dieper in op de belangrijkste verschillen tussen deze twee methodes.

Bekijk blog
5 belangrijke factoren bij het kiezen van een marketing automation platform
WINNRS - Jun 8

Het kiezen van een marketing automation platform - 5 belangrijke factoren

Het kiezen van een marketing automation platform is een grote beslissing. Wij beschrijven de 5 belangrijke factoren om rekening mee te houden.

Bekijk blog
Hubspot Silver Partner Nederland
WINNRS - Apr 3

HubSpot Silver Partner

Kwaliteitskeurmerk Hubspot Silver Partner geeft aan dat wij de beste inbound marketing strategieën en resultaten voor klanten weten te realiseren.

Bekijk blog
Het inzichtelijk maken van de buyer journey
WINNRS - Apr 3

Hoe maak je de buyer journey inzichtelijk? Een stappenplan

Met inzicht in de buyer journey weet je wat de informatiebehoefte is in elke fase van de aankoop. Hoe maak je nu de buyer journey inzichtelijk?

Bekijk blog
De kracht van inbound marketing bij Wavin Nederland
WINNRS - Feb 17

Interview #4 - Michan Katerbarg & Johan Zijderveld

Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht van inbound marketing. In dit interview beschrijven we de ervaringen van Wavin Nederland met inbound marketing.

Bekijk blog
Content marketing en inbound marketing bij Centraal Beheer Achmea
WINNRS - Jan 10

Interview #3 - Monique ten Klooster - Centraal Beheer Achmea

Monique ten Klooster, B2B Customer Experience Marketeer bij Centraal Beheer, vertelt hoe zij content marketing en inbound marketing aanpakken.

Bekijk blog
Interview over informatie uit ruwe data, het overtuigen van collega's en customer journeys
WINNRS - Dec 6

Interview #2 - Eva van der Meer - Xtandit

Eva van der Meer, Manager Marketing & Communicatie bij Xtandit, over informatie uit ruwe data, collega's overtuigen en customer journeys. Laat je inspireren!

Bekijk blog
De successen en uitdagingen van de buyer journey
WINNRS - Nov 15

Interview #1 - Bastiaan Govers van Sawadee reizen over de buyer journey

Bastiaan Govers, hoofd Marketing & E-Commerce van Sawadee reizen, over successen en uitdagingen van de buyer journey.

Bekijk blog
Het verschil tussen content marketing en inbound marketing
WINNRS - Nov 8

Wat is het verschil tussen content marketing en inbound marketing?

Beide marketing vormen draaien om het helpen van je doelgroep met relevante content, maar wat is het verschil?

Bekijk blog
Betere SEO-resultaten? Zet je doel
WINNRS - Sep 5

Betere SEO-resultaten? Zet je doelgroep centraal

Wil je beter gevonden worden in de zoekmachines? Voor betere SEO-resultaten is het van belang dat je content is afgestemd op jouw doelgroep.

Bekijk blog
De doelgroep centraal met het See, Think, Do, Care framework
WINNRS - Mei 18

See, Think, Do, Care framework - De doelgroep centraal

Het See, Think, Do, Care framework helpt je om te bepalen welke kanalen je moet inzetten, welke content je moet creëren en welke KPI's je moet meten.

Bekijk blog
De ROI van content marketing
WINNRS - Mei 3

De ROI van content marketing

Iedereen heeft het tegenwoordig over content marketing, maar wat is de ROI van content marketing? Wat levert content marketing je nu eigenlijk op?

Bekijk blog
Inbound marketing zorgt ervoor dat klanten naar jou toe komen
WINNRS - Mrt 25

Inbound marketing zorgt ervoor dat klanten naar jou toe komen

Inbound marketing zorgt ervoor dat klanten naar jou toe komen omdat je ze echt helpt met waardevolle informatie. Meer bezoekers, meer leads en meer klanten.

Bekijk blog
Meer klanten? Start met waardevolle content
WINNRS - Mrt 24

Meer klanten? Start met waardevolle content

Content marketing is de oplossing om klanten op een positieve manier aan je merk te binden. Door ze te helpen met echt waardevolle informatie.

Bekijk blog
Een dag uit het leven van een stagiair
WINNRS - Feb 2

Een dag uit het leven van een stagiair

Hoe ziet een echt leuke en leerzame online marketing stage er uit? En wat doe je zoal tijdens je stage? Lees hier hoe een stage bij WINNRS eruit ziet.

Bekijk blog